Pomp de Lux gör det igen

Vad gör de? Jo, de trycker på mina knappar. Shopparknappar, eller älskknappar om du så vill. Tyvärr kan jag tycka att det är så krångligt att beställa från Pomp de Lux, jag önskar att de hade en riktig webshop där det inte kostade skjortan att beställa ifrån. Men vi får vara glada för vad vi ändå får – vilket är kläder i dansk stil i vackra färger och bra passformar. Sådant som tilltalar både mamma och dotter som numera bara vill ha ”losa, lött eller blommigt”. Helst allt på en och samma gång!

Detta är mina favoriter som jag hoppas blir hemklickade inom en snar framtid:

Klänning Celeste från Pomp de Lux, 259 sek. 

Tunika Solana från Pomp de Lux, 179 sek. 

Byxor Ayoe från Pomp de Lux, 259 sek (finns även i grått, också mums!).

Tunika Gerda SS från Pomp de Lux, 179 sek. 

Så ska den dras!

 

This entry was published on 4 september, 2012 at 19:35. It’s filed under Barn and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

