Show me the denim!

Att surfa runt på ZARA:s hemsida och kolla in den nya kollektionen för hösten är för mig långsamt plågeri, ett slags självtortyr if you will. Det finns så ju så extremt mycket fint! Det i sig är ju inget problem men det stora problemet är att Zara:s kläder bara går upp till storlek 44 och jag befinner mig för tillfället en storlek ifrån. Why, oh, why? Visst kan man hitta sjysst plus size mode på sina ställen, men det är inte mycket som kommer i närheten av Zara:s feel for stil tycker jag. Håller ni med? Trots detta känner jag på mig att det kommer få bli fler inlägg om allt det götta som jag gillar med Zara-hösten, idag snackar vi denim i alla fall. Ett digert utbud av mumsigheter:

Image

Jeans från Zara, 559 SEK.

Image

Jeans från Zara, 559 SEK

Image

Stuprör från Zara 399 SEK

Image

Superpower skinny jeans från Zara, 559 SEK.

Image

Svarta stretchbyxor från Zara, 399 SEK. 

Image

Coated black från Zara, 559 SEK.

Någon som vet var man kan hitta liknande jeans som går upp i större storlekar än 44?

XOXO

This entry was published on 29 juli, 2012 at 19:18. It’s filed under Lady Fashion and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

