So much sale, so little money (and time)

Har de senaste dagarna hamnat framför alla härliga reor på diverse webbshoppar, speciellt de som på ett eller annat sätt involverar barnkläder. Idag har jag suttit och suktat efter en massa på Smallable och igår var det Oiidesign och Pomp de lux som stod för dreglandet och ”fönstershoppandet”. Problemet är att det finns FÖR mycket. För mig kan det verka hämmande mer än något annat. Men men, den senaste kärleken är den här klänningen (till Astrid):

Image

Klänning Merveilles via Smallable, just nu 24,50 EUR.

och den här till Helle:

Image

Klänning Imps & Elfs via Smallable, just nu 18 EUR. 

Något som inte är på rean men som jag är fullkomligt besatt av och lägger i varukorgen så fort jag är på Smallables webbshop är den här hjälmen:

Image

Hjälm från kiddimoto via Smallable, 29,99 EUR.

Den hade suttit som gjuten på Astrid så om jag får som jag vill blir det ett köp där!

Over and out. 

 

This entry was published on 4 juli, 2012 at 21:26 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

